CSL PHOTOGRAPHY

CSL PHOTOGRAPHY

Esküvő fotózás

2016. szeptember 25. - csl.photography

Sydney az esküvő fotósok paradicsoma. Biztos nagyon sok szép helyszín van szerte e világon, de itt Sydney-ben, egy viszonylag könnyen bejárható, megközelíthető kis területen, gyakorlatilag mindenféle helyszínt meg lehet találni, amit csak a kedves, ifjú pár kíván. A romantikus homokos tengerparttól a hipermodern nagyvárosi felhőkarcolókig tényleg minden helyszín fellelhető. Na jó XVII. századi kastély az nincs. Szűkítsük úgy a lehetőségeket, hogy amit a természet és az elmúlt 200 év megadatott, azzal kövéren lehet gazdálkodni. Természetesen a tengerpart és az operaház a legnépszerűbb helyszínek. Rengeteg esküvőt tartanak (így gondolom a válóperes ügyvédeknek is sok munkájuk van), így az utcánk végében lévő Balmoral Beach is nagyon népszerű a frissen egybekelők körében. Magától értetődik, hogy itt is van egyszerű kis szerény esküvő (mezítláb a füvön, egy tucat muffin és egy üveg pezsegő társaságában), de a rongyrázás sem ritka. Például ezeken a méregdrága esküvőkön, amiket itt a kis pavilonba megrendeznek a parton az négyzetkilóméterre jutó luxus autók aránya konvergál a végtelenhez. Egy alkalommal az egybekelőket egy olyan komoly stáb fotózta, filmezte, hogy valószínűleg a Trónok Harcát nem készítették ennyien, ilyen technikával. Hiszed vagy sem, még olyan összecsukható kis széke is volt a rendezőnek. ÖÖÖÖÖ túlzásnak éreztem....

A minap sétáltam a Bradleys Head-nél. Túrám során találtam egy csodaszép kis privát öbölkét, ott készítettem egy-két felvételt. Késő délután volt mikor tovább indultam. Ki tilthatta meg, hogy rám sötétedjen és elevenen felfaljanak a farkasok az erdőben? Az egész terület természetesen nemzeti park, viszont bárki bemehet, sétálhat a teljes területén. Nagyon szépen kialakított séta útvonalak tarkítják, sok ember sétál, sportol itt, vagy a hasonló helyeken.

2000-7046.jpg

2000-7056-1.jpg

2000-7065.jpg

2000-7089.jpg

A sétám végén a csodálatos Bradleys Head csúcsánál lyukadtam ki, naplementében. Esküvői fotózás volt a  mólón, a háttérben az operaház és a nagy híd. Nagyüzem volt, mert két különböző csapat is dolgozott. Természetesen fotós, videós, drón, smink, fodrász, öltöztető, segítő, asszisztens munkálkodott mind a két fiatal pár körül. Még a sminkes is Porsche-val jött, innentől kezdve a költségvetés besorolását mindenkinek a szabad fantáziájára bízom. Diszkréten a háttérben maradva készítettem egy-két képet, hogy meg tudjam Nektek mutatni, hogy milyen mostoha környezetben kellett megörökíteni a frissen egybekelőket.

2000-7100.jpg

2000-7099.jpg

2000-7108.jpg

Egyre sötétebb lett, a nap már szinte teljesen bebukott a horizont alá. A díszes kompániát nem akartam zavarni, ezért arrébb sétáltam és kattintottam még egy ultra magas giccsfaktorú naplementés képet.

2000-csl7110-pano.jpg

Néhány nappal a kis túrám után igen rossz, esős idő volt. Rémisztő felhők gomolyogtak a belváros felett. Azon a környéken autóztunk, hát csak rögzítettem egy panoráma sorozatot. Ekkor nem volt esküvő, csak az enyém volt a móló... na jó egy sirállyal megosztottam...

2000-7578-pano.jpg

üdv

csl

 

Az ezen a blogon megjelenő képek, zenei szerzemények szerzői jogvédelem alatt állnak, felhasználásuk előtt az alkotó előzetes hozzájárulása szükséges.

A bejegyzés trackback címe:

https://cslphotography.blog.hu/api/trackback/id/tr3111739031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása