CSL PHOTOGRAPHY

CSL PHOTOGRAPHY

Lady Northcott

2016. április 30. - csl.photography

A mai blogbejegyzést egy nagyon kedves barátomnak Karácsony Andrisnak ajánlom és az alábbi képpel szeretnék Neki Nagyon Sok Boldog Születésnapot Kívánni.

_csl2428-3.jpg

 

Nézzenek oda már megint panoráma... hehe...

Cremorne Point az öböl északi részén található. Pompás látvány tárul a szemünk elé az opera házzal és a Harbour Bridge-el a háttérben. Munkaidő után voltam mikor a képet (képeket) csináltam. Néhány utcával arrébb dolgoztam és egész nap az csikarta a fantáziámat, hogy milyen kilátás lehet a komp kikötőből, mert volt egy szűk sáv ahonnan le lehetett látni az öbölre. Dolgoztam mint a güzü, mire nem képes egy csöppnyi motiváció. Munka kész, irány a kikötő. Szerencsémre pont befutott a Lady Northcott nevű komp a megállójába, érdekes témát kínálva. A végleges kép hat felvételből állt össze, 35mm-es optikával, természetesen kézből csináltam. Nem tudom említettem-e már, de nincs állványom... lehet, hogy nem is veszek állványt. Az állvány a gyengék fegyvere, megoldom kézből. Nagy a szám, pedig nagyon jó lenne... Polár szűrőt használtam, hogy a kép kicsit kontrasztosabb legyen. Jó sok időt töltöttem az utómunkával, próbáltam a leghitelesebben visszaadni ennek a gyönyörű nyári délutánnak a hangulatát, színeit. Klikk a képre...

2000-cremorne-lady-northhcott-pano.jpg

A munkám során nagyon sok szép helyre eljutok. Mivel mindig van nálam gép kattogok is szorgalmasan. Mint minden megapolisznak ennek a városnak is ezer arca van, mindenki megtalálja a kedvére való témát, fotósoknak kimeríthetetlen ötletforrás. A belváros ezerarcú, csodálatos a partszakasz, de a hegyek, erdők szerelmesei is megtalálják a kedvükre való helyeket. Egyik reggel egy új munkaterületre mentem, eléggé párás, ködös volt az idő. Nagyon közel volt a lakásunkhoz, 10 perc kocsival. Itt Sydneyben a 10 perc kocsival azt jelenti, hogy közvetlen melletted. Gyakorlatilag még sötét volt mikor megérkeztem. Előző nap hatalmas földmunkagépek legyalulták a területet, így tökéletesen tiszta sávon lehetett az utcáról a telek mögötti kis öbölre lelátni. A nap épp készülődött kibújni a ködös dunyhája alól, aranysárga sugaraival csodaszép fényeket varázsolt az ébredező reggel keleti horizontja felől. (bocsi nagyon előjött a költői énem...) A gép kattogott, estére volt is elfoglaltságom, egy újabb 6 képes panorámával bővült a gyűjtemény. Nem volt egyszerű a képeket illeszteni, mivel óriási különbségek voltak a felvételek között. A kép bal oldala szinte teljesen sziluettbe megy át. Úgy gondolom megérte a vesződést, igen jó hangulata lett a felvételnek.

2000-mosman_burton_street3-.jpg

üdv

csl

 

Az ezen a blogon megjelenő képek, zenei szerzemények szerzői jogvédelem alatt állnak, felhasználásuk előtt az alkotó előzetes hozzájárulása szükséges.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cslphotography.blog.hu/api/trackback/id/tr738558948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása